ဆူးေလ ဆိပ္ခံတံတားမ်ားအား အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ဆိပ္ကမ္းအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိ
ဆူးေလ ဆိပ္ခံတံတားမ်ားအား အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ဆိပ္ကမ္းအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္မွ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ဆူးေလ ဆိပ္ခံတံတား အမွတ္ (၁၊ ၂၊ ၃၊ ၄) တို႔အား ကုန္ေသတၱာႏွင့္ အေထြေထြကုန္စည္တင္ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေရယာဥ္ႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္သည့္ ဆိပ္ကမ္းအျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္ျပဳျပင္ တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ကုန္ကိုင္တြယ္ ကိရိယာမ်ား တပ္ဆင္ျခင္းႏွင့္ ေနာက္ခံေျမေပၚတြင္ ဆိပ္ကမ္းဆိုင္ရာ အေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းအတြက္ Sein Kaung Yadanar Co,.ltd အား ေနာက္ဆံုးအဆင့္ အေနျဖင့္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။အဆိုပါ ဆူးေလဆိပ္ကမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္ လုပ္ငန္းကာလ ေျခာက္ႏွစ္ သတ္မွတ္ထားၿပီး ပထမအဆင့္ တည္ေဆာက္ေရး ကာလကို ႏွစ္ႏွစ္ သတ္မွတ္ထားၿပီး သံုးလအတြင္း လုပ္ငန္းစတင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။“အခု ေနာက္ဆံုးကေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္ကို တင္ျပထားတာ ေကာ္မရွင္က ခြင့္ျပဳခ်က္ ရၿပီးပါၿပီ။ ဆိပ္ကမ္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ဖို႔ အႀကိဳလုပ္ငန္းေတြ စတင္ႏိုင္ေတာ့မွာပါ” ဟုျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ ၿမိဳ႕ျပအင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ဦးျမသန္းက ေျပာၾကားသည္။ဆူးေလဆိပ္ကမ္းသည္ ၁၅ ဧကေက်ာ္ က်ယ္၀န္းကာ အမွတ္ ၁၊ ၂၊ ၃၊ ၄ ဆိပ္ကမ္းမ်ား၏ သက္တမ္းမွာ ႏွစ္ေပါင္း ၈၀ ေက်ာ္ ၾကာျမင့္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္သည္ အဆိုပါ ကုမၸဏီမ်ားအား လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ ကာလ ႏွစ္ ၃၀ ခြင့္ျပဳသည့္ JV စနစ္ျဖင့္ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ထုိ႔ျပင္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး စီမံကိန္းတြင္ ပါ၀င္သည့္ နန္းသီတာ ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္း-ဒလ ခရီးသည္တင္ ဆိပ္ခံေဗာတံတားအား အဆင့္ျမင့္ ေခတ္မီ ခရီးသည္တင္ဆိပ္ခံတံတားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲတည္ေဆာက္ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။ Source: Eleven Media Group
Facebook comments