သန္လ်င္မွ ရန္ကုန္သို႔ ဆက္သြယ္သည့္ ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား၊ တံတားအမွတ္(၃)အတြက္ ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေရးေအဂ်င္စီ JICA မွ ေခ်းေငြ ရရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးလြင္ကိုလတ္က ေျပာသည္။
အဆိုပါတံတားအတြက္ JICA ေခ်းေငြ ပထမအရစ္မွာ ျမန္မာက်ပ္ေငြ (၅၆၁၁၀ ဒသမ ၄၉၄) သန္း ျဖစ္သည္ဟု ၎က ေျပာသည္။ "တံတားအတြက္ ဘတ္ဂ်က္ကေတာ့ က်သြားၿပီေပါ့။ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လမွာ ဂ်ပန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ေရးေအဂ်င္စီနဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္တယ္။ က်လာတဲ့ သန္း (၅၀,ဝ၀ဝ)ေက်ာ္က ပထမအရစ္ေပါ့။ ဘတ္ဂ်က္က ႏွစ္စဥ္ေတာ့ က်သြားမွာပါ"ဟု ၎က ေျပာသည္။
အဆိုပါတံတားစီမံကိန္းကို နိုင္ငံတကာေခ်းေငြႏွင့္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး အတိုးႏႈန္း ဝ ဒသမ ဝ၁ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ ေခ်းေပးျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုလက္ရွိ အစိုးရလက္ထက္တြင္ စီမံကိန္းေခ်းေငြမ်ားကို အတိုးႏႈန္း (၀ ဒသမ ဝ၁)ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ (၁ ဒသမ ၅)ရာခိုင္ႏႈန္းအၾကားတြင္သာ ခြင့္ျပဳေပးေၾကာင္း ဦးလြင္ကိုလတ္က ဆိုသည္။
"ဂ်ပန္နိုင္ငံရဲ့ ေခ်းေငြျဖစ္ၿပီး သေဘာတူညီမႈက ရရွိၿပီးၿပီျဖစ္ပါတယ္။ လႊတ္ေတာ္ကို တင္ျပတာပါ။ ေခ်းေငြနဲ႔ ဒီတံတားေဆာက္ဖို႔က ေသခ်ာပါတယ္"ဟု ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ တံတားဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေဌးဦးက ေျပာသည္။
"သန္လ်င္ဧရိယာ ပိုမိုဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေအာင္ ၿမိဳ႕ကြက္ အသစ္ေတြလည္း ပိုေဖာ္ထုတ္လို႔ရေအာင္ ေနာက္တစ္စင္း ထပ္ၿပီးေတာ့ စဥ္းစားတာပါ။ တံတားၿပီးရင္လည္း တံတားအေဟာင္းက ကန္႔သတ္ခ်က္နဲ႔ အသုံးျပဳေနမွာ ျဖစ္ပါ တယ္"ဟု ၎က ဆက္လက္ေျပာသည္။
အဆိုပါတံတားစီမံကိန္းသည္ သန္လ်င္ၿမိဳ႕ေန ျပည္သူမ်ား စိတ္ဝင္စားသည့္ စီမံကိန္း ျဖစ္သည္အျပင္ ႏိုင္ငံတကာ ေခ်းေငြႏွင့္လုပ္ေဆာင္သည့္ စီမံကိန္းျဖစ္သည့္အတြက္ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးသည္ အေျခအေနမ်ားကို လႊတ္ေတာ္တြင္ ႏွစ္စဥ္ေမးျမန္းသြားမည္ဟု ဦးလြင္ကိုလတ္က ေျပာသည္။ "သက္ဆိုင္ရာ စီမံကိန္းႏွစ္အတြင္းမွာ ျမန္ျမန္ၿပီးေစ ခ်င္တယ္။ သတ္မွတ္ကာလအတြင္းမွာ ၿပီးမွ စီမံကိန္း ရလဒ္ကို ျမန္ျမန္ခံစားရမယ္။ ျပန္ဆပ္တဲ့အခါက်ရင္ စီမံကိန္းရတဲ့ အက်ိဳးရလဒ္ထဲက ျပန္ဆပ္ေပးရရင္ အဆင္ ေျပတယ္။ စီမံကိန္း ၾကန္႔ၾကာေလ နစ္နာမႈ ပိုရွိေလေပါ့" ဟု ၎က ေျပာသည္။
"ဂ်ပန္နဲ႔ ညႇိႏွိုင္းေနတာကေတာ့ မတ္လကို စတင္ဖို႔ အတြက္ လုပ္ထားပါတယ္။ စီမံကိန္းပမာဏက ခန္႔မွန္းေၿခ အေမရိကန္ေဒၚလာ (၂၈၉)သန္း အၾကမ္းဖ်င္းရွိပါတယ္။ စီမံကိန္းဘတ္ဂ်က္အတည္ျပဳၿပီးရင္ တံတားစၿပီး ေဆာက္ေတာ့မွာပါ။ တံတားကေတာ့ ခန္႔မွန္းေျခ (၂၀၂၃)ခုႏွစ္မွာ ၿပီးေအာင္ ေဆာက္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္"ဟု ဦးေဌးဦးက ေျပာသည္။
တံတားၿပီးစီးသြားပါက သီလဝါ အထူးစီးပြားေရးဇုန္ကို အေၾကာင္းျပဳ၍ ျပည္တြင္းျပည္ပ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ား တိုးတက္လာမႈေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အပါအဝင္ သန္လ်င္၊ ေက်ာက္တန္း၊ ခရမ္း၊ သုံးခြ စသည့္ၿမိဳ႕နယ္မ်ားမွ ျပည္သူ တို႔၏ လူမႈစီးပြား တိုးတက္မႈကို အျမန္ဆုံး ျဖည့္ဆည္းေပး နိုင္ရန္ ရည္ရြယ္ထားသည္။
ပဲခူးျမစ္ကူးတံတား၊ သံလ်င္တံတား အမွတ္ (၃)ကို လက္ရွိ သံလ်င္တံတားအမွတ္ (၁)၏ ေအာက္ဘက္အျခမ္း၊ (၁၂၅)မီတာ အကြာအေဝးတြင္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။ ပင္မတံတား စုစုေပါင္းအရွည္ (၁၉၂၈)မီတာရွိၿပီး တံတားအမ်ိဳးအစားမွာ သံမဏိႀကိဳးဆိုင္း တံတားျဖစ္သည္။
Source : The Myanmar Times
Property.com.mm သည္ ျမန္မာနိုင္ငံ၏ အေကာင္းဆံုးေသာ အိမ္ျခံေျမ ဝဘ္ဆိုက္တစ္ခုျဖစ္၍ ေန႔စဥ္ update ျဖစ္ေသာ သတင္းမ်ားကို ေဖာ္ျပေပးလ်ွက္ရွိပါသည္။လူၾကီးမင္းတို႕အေနျဖင့္ ေန႔စဥ္သတင္းမ်ားကို Mobile Phone လြယ္ကူစြာ ဖတ္ရႈနိုင္ရန္ Play Store မွ www.property.com.mm application အား Download ရယူနိုင္ပါသည္။
About Property.com.mm |
---|
About Us |
Contact Us |
Terms and Conditions |
Privacy Policy |
Facebook comments